• 1 dags levering

  • 30 dages fuld returret

  • Faguddannet kundeservice

Sådan returner du på BygXtra

Nedenfor kan du læse hvordan du let og enkelt kan returner din ordre til BygXtra,
hvis du ikke ønsker den alligevel. Er der tale om en reklamation,
fragtskade eller andet skal du tage kontakt til os per mail eller telefon.

1. Udfyld Returformular

Før du kan sende en eller flere varer retur til Bygxtra, skal du udfylde nedenstående returformular, printe den og ligge den ved forsendelsen.

Print returformular her.

2. Pak pakken

Det er vigtig du pakker varen forsvarligt ind, da du som afsender hæfter for skader påført under transport, hvis det skyldes mangelfuld emballering.

I sammenarbejde med Posten har vi lavet følgende fem råd:

  1. Brug en kasse af god kvalitet, der er større end selve indholdet.
  2. Fyld kassen ud med stødabsorberende materiale som bobleplast, eller flamingokryds, så indholdet ligger fast, når kassen rystes.
  3. Hvis pakken indeholder flere dele, så pak dem ind hver for sig, så de ikke kan beskadige hinanden.
  4. Luk kassen ved alle kanter med åbninger med kraftig tape, der er mindst fem centimeter bredt.
  5. Hvis du sender flydende indhold, så læg det først i en vandtæt plasticpose, inden du pakker det ind i stødabsorberende materiale.

3. Send retur

Du afholder selv returfragten og kan sende den retur på følgende tre måder:

• Købe en returlabel på vores hjemmeside her.                                                                 
• Indlevere pakken i informationen i XL-BYG Vorup, Nyborgvej 3, 8940 Randers SV  
• Selv stå for returneringen via et posthus nær dig. (bemærk vi modtager ikke DAO)

Køb returlabel her

Returadresse:

BygXtra
Nyborgvej 3
8940 Randers SV

4. Få dine penge

Når du har afsendt pakken går der 5-10 hverdage før du kan se pengene på din konto.

Når vores returafdeling har registreret pakken retur, modtager du en kreditnota per mail. Herefter vil der gå 1-2 bankdage til du kan se pengene på det kreditkort du har anvendt ved handlen.

Spørgsmål vedr. returnering og annullering

Før bestilling

Hvor lang tids fortrydelsesret har jeg?
Mit køb er en gave – hvordan foregår returneringen?
Mit køb er en julegave – er det muligt at få længere byttefrist?

Under bestilling

Jeg har fortrudt mit købt – kan jeg annullere min ordre?
Jeg har fortrudt en del af min ordre – kan jeg annullere denne?

Efter bestilling

Hvordan returnerer jeg min ordre?
Hvordan får jeg en returlabel til min returnering?
Hvordan betales pengene tilbage for mine returvarer?
Er det muligt at ombytte et produkt til et andet produkt?
Hvornår modtager jeg pengene tilbage på mit betalingskort?
Kan jeg returnere min returvarer med DAO?
Kan jeg returnere min vare uden original salgsemballage?
Få gode tilbud
Kontakt
Kundeservice
Kategorier